De eerste online Informatie- en netwerkavond van Businessclub Kozakken Boys is een feit!

Dick Hoogendoorn en Alexander Visser hebben de sponsoren een warm welkom gegeven: “Het voetbalseizoen 2020/2021 verloopt anders dan verwacht en wij hopen op deze manier in verbinding te blijven met onze sponsoren”.

Dick: “Het is fijn op deze manier een contactmoment met onze sponsoren te hebben, want ik mis de interactie en de ontmoetingen met de sponsoren op de club. . Achter de schermen blijven wij actief en de sponsors een gratis advertorial aangeboden. De artikelen hebben betrekking op ondernemen tijdens corona en geven onze sponsors de mogelijkheid om hun specialisme te promoten en hun zichtbaarheid te vergroten”. “En daarnaast, ondanks dat er niet wordt gevoetbald zijn wij ontzettend dankbaar met de steun van onze sponsoren!”

Dick benadrukt: “Ondanks dat er niet wordt gevoetbald zijn wij ontzettend dankbaar met de steun van onze sponsoren!”

Vervolgens kwamen voorzitter Henk de Goeij en hoofdtrainer Rick Adjei aan het woord met een update over de A-selectie. Rick: “Tijdens de gehele coronaperiode hebben wij met de groep doorgetraind met inachtneming van de maatregelen. Lang is er gehoopt op een doorstart van de competitie maar dat zit er helaas niet in. De laatste maanden is er hard gewerkt aan de selectie van komend seizoen, de basiskern van de selectie blijft bij elkaar en de spelers die vertrekken worden opgevolgd door een aantal nieuwe spelers. Dit jaar was het lastig om keuzes te maken, omdat we maar vijf wedstrijden hebben gespeeld en daarop je keuzes moet baseren over het al dan niet verlengen van contracten”.

Rick vertelt verder: “Kozakken Boys heeft bij nieuwe spelers een goede naam en daarom willen zij graag bij Kozakken Boys spelen. Bij het selectiebeleid wordt goed gekeken of een speler bij de club past en naar zijn motivatie om bij Kozakken Boys te spelen. Met de nieuwe selectie denk ik weer meer kwaliteit in huis hebben en ik ben erg tevreden. De doelstelling voor volgend jaar is om in de top 5 te spelen. Eerst maar hopen dat we de nieuwe competitie kunnen starten en we kijken uit naar het moment dat we weer voor publiek mogen gaan spelen”.

Het online event werd voortgezet door Markward van der Mieden. Tijdens een interactieve workshop met herkenbare voorbeelden zijn de sponsors meegenomen in de vraag: “Hoe kan uw bedrijf tegelijkertijd onderscheidend zijn én winst maken zonder een dure reclamecampagne?”

Markward heeft de sponsors goede handvatten gegeven om te groeien als sterk bedrijf tijdens corona.

Resumé; Wij kijken terug op een geslaagd online event voor onze sponsoren. Op regelmatige basis zetten we dit voort om in verbinding te blijven met onze sponsoren. Heeft u ideeën? Laat het ons weten!

 

Businessclub Kozakken Boys

Contact 

Nieuwe Kozakken Stoep 1,
4251 PN Werkendam

 

06 51518091