Beste Partner van Kozakken Boys,

Afgelopen woensdag 2 september, hebben wij een informatieavond gehouden voor onze sponsors van Kozakken Boys. Algemene informatie over onze club en de impact van corona is gedeeld door onze voorzitter Henk de Goey. Daarna nam Alexander Visser, bestuurslid Kozakken Boys, het woord over om de bijbehorende maatregelen en plannen voor komend seizoen van onze Businessclub te delen. Onze hoofdtrainer Rick Adjei heeft de avond afgesloten met een update over ons 1e elftal.

Wij kijken terug op een goed bezochte avond door onze sponsors en fijn om te horen dat er veel begrip is voor de maatregelen die wij moeten nemen ten gevolge van de Covid 19 regels.

Een kort overzicht van de maatregelen:

  • Maximaal 42 personen in Sponsorhome)
  • Maximaal 38 beschikbare Business Seats (-75 seats)                                       
  • Tribune plaatsen (meer dan gehalveerd)
  • Maximum toeschouwers ‘De Zwaaier’ is nu gereduceerd tot 750

Door alle beperkingen, conform de richtlijnen van het RIVM en KNVB, hebben wij moeten besluiten om het sponsorhome niet toegankelijk te maken voor onze partners zonder Business Seats. Het gevolg van de maatregelen betekent een zeer beperkte capaciteitsmogelijkheid in het Sponsorhome inclusief bijbehorende logistieke en praktische invulling om dit te kunnen realiseren.

Wat betekent dit voor mij als sponsor?

Onze partners die recht hebben op één of meerdere Business Seats

  • U kunt de helft van alle thuiswedstrijden gebruik maken van uw Business Seat
  • Uitgangspunt: 8 x gebruik maken van seat (s) met een maximum van twee seats per wedstrijd. Zo kan iedereen zoveel mogelijk de wedstrijden bezoeken
  • Bij recht op één Business Seat blijft dit ook één Business Seat
  • Bent u ingeloot voor de wedstrijd én maakt u gebruik van uw Business Seat, dan heeft u automatisch toegang tot het Sponsorhome. Let op Wanneer u geen gebruik maakt van uw Business Seat is het niet mogelijk, n.a.v. de genoemde maatregelen, het Sponsorhome te bezoeken
  • Aanmelding is verplicht via de Businessclub App voor vrijdag 12.00 uur
  • In de aanmelding geeft u aan het aantal (1 of 2) personen inclusief de bijbehorende namen
  • Komt u niet? Dan meldt u zich niet aan, zodat de overige Business Seat houders in aanmerking kunnen komen voor uw Seat(s).
  • Op vrijdag vanaf 12.00 u worden de niet gereserveerde Business Seats beschikbaar gesteld aan alle Business Seat houders. U ontvangt een pushmelding via de Businessclub App en kunt zich aanmelden. Let op! Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

 

Hier gelden de volgende spelregels:

    • U bent niet aan de beurt volgens uw schema

U kunt maximaal 1 resp. 2 seats reserveren, afhankelijk van het aantal stoelen waar u recht op heeft

    • U bent al aanwezig tijdens de wedstrijd volgens uw schema en heeft recht op meer stoelen
      • Partners met 4-5 stoelen              maximaal 2 extra stoelen
      • Partners met 3 stoelen                  maximaal 1 extra stoel
      • Partner met 1 of 2 stoelen kunnen uiteraard geen extra stoelen reserveren

 

U ontvangt per mail aanvullende informatie over de verdeling van de Business Seats voor de komende thuiswedstrijden inclusief de verplichte aanmelding

Niet Business Seat houders of wanneer u als Seat houder niet aan de beurt bent volgens het schema

  • Meldt u aan in de Businessclub App
  • U kunt als sponsor gebruik maken van het UIT-Vak. Deze sta-tribune is exclusief vrijgemaakt voor u als sponsor. Dit is uiteraard niet verplicht
  • Het UIT-Vak heeft een beperkte capaciteit en ook hier geldt de 1,5m regel (vol=vol)
  • Toegang tot het UIT-vak heeft u met uw Businessclub Pas
  • U ontvangt een consumptiemunt ’t Bakske’ tijdens de rust

 

Na de wedstrijd voor sponsoren die geen toegang hebben tot sponsorhome

  • Naast de kantine is extra ruimte gecreëerd voor onze sponsors en supporters in de vorm van een tent
  • Tijdens de vergadering is uitgesproken door onze sponsoren dat een gereserveerd vak wenselijk is
  • Toegang met Businessclub Pas (vol = vol)
  • Inschrijven verplicht conform protocol horeca

 

Sponsor van de Dag

Graag willen wij onze Partners de mogelijkheid blijven bieden om te netwerken en gezellig samen te zijn, daarom is besloten voor een andere invulling aan De Sponsor van de Dag.

  • Na een aantal aangewezen wedstrijden wijken wij uit naar een horecalocatie in Werkendam voor een hapje en een drankje
  • Businessclub zorgt voor entertainment cq muzikale ondersteuning
  • Er wordt een combinatie van meerdere sponsoren gemaakt als Sponsor van de Dag
  • Op deze manier bieden wij meerdere sponsoren de mogelijkheid hierbij aanwezig te zijn
  • Traditie blijft in ere
  • Er zijn inmiddels vijf wedstrijden gepland
    • 19-09-2020          IJsselmeervogels
    • 17-10-2020          Gvvv
    • 12-12-2020          Quick Boys
    • 30-01-2020          Katwijk
    • 10-04-2020          Rijnsburge Boys

 

Daarnaast proberen wij, waar mogelijk, extra bijeenkomsten te organiseren. Een overzicht hiervan wordt gepubliceerd in onze presentatiegids “de Kozak” en op de website van Businessclub Kozakken Boys.

 

 

Communicatie

Businessclub App Kozakken Boys

Via de Businessclub App meldt u zich verplicht aan voor de wedstrijden. Helaas maakt nog niet iedereen gebruik van de deze app. Wij adviseren u z.s.m. de Business App in gebruik te nemen, zodat u tijdig uw aanwezigheid en uw Business Seat(s) kunt bevestigen in de Business App.

Naast communicatie en informatie over het 1e elftal is de Business App eveneens een platform voor u als Partner, waarbij u de mogelijkheid krijgt informatie te delen over uw bedrijf.

Laat het ons weten wanneer u geen toegang hebt tot de Business App.  Naast de Business App adviseren wij u om de website van Kozakken Boys en onze Business club regelmatig te raadplagen.

 

Op de wedstrijddag

De toegang is beperkt tot maximaal 750 toeschouwers en hierbij geldt vol=vol. Als Partner van Kozakken Boys heeft u gratis toegang tot de wedstrijd en bent altijd welkom. Op vertoon van uw Businessclub Pas ontvangt u bij de kassa een toegangsbewijs voor de wedstrijd. Op deze manier kan het max aantal bezoekers gereguleerd worden.

De spelregels voor de wedstrijd Kozakken Boys – ASWH kunt u via onderstaande link nalezen.

Spelregels Kozakken Boys – ASWH

Let op! U bent verplicht zich bij elke thuiswedstrijd te registreren via

Verplichte registratie thuiswedstrijd

 

Vragen?

U kunt ons bereiken via:

 

Omdat het ons niet helemaal duidelijk is wie de Sponsorpassen in bezit heeft vragen wij u de informatie te delen met de pashouders binnen u bedrijf. Wij vertrouwen erop, ondanks alle beperkingen en bijbehorende maatregelen, dat wij samen met u er een mooi voetbalseizoen van kunnen maken!

Met sportieve groet, Businessclub Kozakken Boys

Businessclub Kozakken Boys

Contact 

Nieuwe Kozakken Stoep 1,
4251 PN Werkendam

 

06 51518091